logo
fonas
Organizatorius
Infobalt
Rangovai
Visus PlenusLitexpo
Partneris
Ūkio ministerija
Interneto tiekėjas
Baltneta
TelevizijaRadijas
TV4RC2
Parodos alus
Gubernija
Rėmėjai
Rėmėjai
 

Dėmesio!!! Tai archyvinė informacija!
Visi šioje svetainėje pateikti adresai, įkainiai ir kt. gali būti pasikeitę!

Vilnius, spalio 24 d. Telekomunikacijų bendrovė “Tele2”, veikianti 21 Europos šalyje, tapo didžiausiu mobiliojo ryšio operatoriumi Baltijos šalyse - šiandien daugiau

nei vienas milijonas mobiliojo ryšio vartotojų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje naudojasi “Tele2” teikiamomis paslaugomis.

“Paprasta kainodara ir tvirta kainų lyderio pozicija lėmė greitą klientų skaičiaus augimą tiek ir Lietuvoje, tiek ir kitose Baltijos šalyse. Žengdami į naują veiklos etapą Lietuvoje mes tikimės, kad mūsų paslaugos atitiks įvairių rinkos segmentų lūkesčius ir patenkins augančius dabartinių ir potencialių klientų poreikius”, - ketvirtadienį parodos “Infobalt 2002 metu” surengtoje spaudos konfrencijoje sakė “Tele2” generalinis direktorius

Carlas Magnusas Stenbergas.

Anot jo, “Tele2” pradėjo teikti mobiliojo ryšio paslaugas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vėliau nei kiti konkurentai, tačiau nepaisant aštrios konkurencijos,“Tele2” dabar yra pirmaujanti telekomunikacijų bendrovė Baltijos šalyse pagal klientų skaičiaus augimą.

Trečioji pagal dydį Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovė "Tele2" praėjusią savaitę skelbė, kad per pastaruosius dvejus metus tapo privačių mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų rinkos lydere, nors konkrečių duomenų neskelbia.

C.M.Stenbergo teigimu, šiuo metu 70 proc. visų mobiliojo ryšio vartotojų yra privatūs vartotojai, o maždaug trečdalis jų - "Tele2" klientai.

Didžiausios Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovės "Omnitel" vertinimu, mobiliojo ryšio skvarba šalyje šiuo metu siekia apie 40 procentų. Įvertinus "Tele2" skelbiamus duomenis galima suskaičiuoti, jog "Tele2" Lietuvoje šiuo metu turi apie 300 tūkst. abonentų.

“Mūsų konkurenciniai pranašumai yra lankstumas, nedideli kaštai, leidžiantys teikti paslaugas mažiausiomis kainomis, ir regioninis bendradarbiavimas. Ateityje taip pat skirsime dėmesį vieningam produktų vystymui ir šalių tarpusavio bendradarbiavimui”, - sakė C.M.Stenbergas.

Praėjusią savaitę UAB “Tele2” paskelbė pradedanti naują veiklos etapą Lietuvoje. Bendrovė pradėjo siūlyti paslaugas verslo segmentui, tarptinklinio ryšio paslaugą, pramogines SMS paslaugas, atidaro naujus prekybos salonus didžiausiuose Lietuvos miestuose.

Šiais metais “Tele2” į techninę ir programinę įrangą investavo 70 mln. litų. Dabar 90 proc. Lietuvos gyventojų gali naudotis “Tele2” ryšiu, o ryšio teritorija išaugo iki 80 proc., kitąmet ją aktiname padidinti iki 90 procentų.

2003 metų pradžioje pasibaigus "Lietuvos telekomo" monopoliui "Tele2" ketina skverbtis ir į fiksuoto ryšio rinką. Pasak C.M.Stenbergo, bendrovė iš pradžių ketina teikti tarptautinio telefono ryšio paslaugas ir šioje srityje užimti 15-20 proc. rinkos.

Anot C.M.Stenbergo, ar “Tele2” Lietuvoje teiks ir vietos fiksuoto telefono ryšio paslaugas priklausys nuo įstatyminės bazės, kuri kol kas dar nėra visiškai aiški.

100 proc. "Tele2" akcijų priklauso Švedijos telekomunikacijų bendrovei "Tele2".

2002-10-24

  Konkursai

Konkursai

Infobalt TV

fonas
 

   
INFOBALT: Vokiečių g. 28/17–16, 2001 Vilnius. Tel. 8 22 62 26 23, faksas 8 22 62 26 29, el. paštas: office (eta) infobalt.lt Viršus
Copyright © asociacija „Infobalt“, visos teisės saugomos